maanantai 4. maaliskuuta 2013

Rannerengas kutoen

Tykkään näperrellä kaikkenlaista pientä, silti en ole hyvä kutomisessa, virkaamisessa tai ompelemisessa.....Ne vaan eivät ole ihan sitä näpertelyä mitä hallitsen.....
Silti sitä into pinkeenä pitää kokeilla kaikenlaista....Joten kovat kutoja ihmiset elkäähän vaan kauhistuko minun epätasaseen työn jälkeen :)
Olen tilannut kotiin Suuren Käsityölehden, vaikka en minä kauheasti löydä minun tason näperreltävää.....
Ihana lehti, siellä on niin ihania kaikenlaisia töitä....kumpa osaisi....mutta tosiaan minun taito ei ihan moneenkaan niistä ohjeisiin riitä....
Syksyllä aloitin tyttärelleni sukat ja HEI, sain ne viikonloppuna valmiisi. Ihan sukan näköiset niistä tuli, vaikka vähän hitaasit niitä työstinkin.....Sitkeys on valttini :)
Sukat kun sain valmiiksi voi ottaa uuden projektin...... kokeilin suuri käsityö lehti 1/2013 olevaa rannerenkaan ohjetta......  Ja omien pienten tulkintojen kautta siitä syntyntyi tämän näköinen....


 
Ohje tuohon renkaaseen;
Silmukkamäärä on jaollinen 6:lla.
(Minulla tuossa oli 36 s.)
 
Krs:t 1-2 *3o,3n*, toista *-*
Krs:t 3-4  *2o,3n,1o*
Krs:t 5-6 *1o, 3n, 2o*
Krs:t 7-8 *3n, 3o*
Krs:t 9-10 *2n,3o,1n*
Krs:t 11-12 *1n, 3o, 2n*
Toista näitä 12 krs:ta. Kun työn korkeus on 9 cm, päätä kakki s:t.
Viimeistely:
Yhdistä luomis- ja päättämiskerrokset rannerenkaan ympärille.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tee minusta iloinen ja kommentoi minulle juttujani! =D

Huhtikuun haaste suoritettu

Huhtikuun haasteeksi olin laittanut; Yllätä joku. Tämän yllätyksen tein yhdessä muiden näpsäköiden kanssa eräälle näpsäköistä 😂 Ehdotin ett...