sunnuntai 13. lokakuuta 2013

Kuulumiset....

Ihan ajattelin höpistä omiani.....viimeksi löpissyt toukokuussa, joten johan se on aikakin.....Joulua kohti ollaan menossa =D kuinkas moni on jo aloittanut joululahjan ostot? Itse en ole vielä, mutta olen kyllä miettinyt ja väsäillyt jo sellaista pientä.....
Viikonloppu on ollut kaunis, on saannut viettää ihanaa syyspäivää....
Olen ihastunut nyt kesän ja syksyn aikana kuvaamaan sieniä....ne on tosi kauniita, mutta vanhana sitten öklöjä, mutta nimen omaan nuo nuoremmat sienet ovat ihania...niin kauniita kaikin puolin......
Tänään muuten olin koiramme kanssa tuossa lähi metsässä ja löysin Ukonsienen...töissä moni sanonut että ne on hyviä syömä sieniä....Noooh....ajattelin että kun avautuu...

....niin käyn hakemassa sen.....juu, en käy....koira tuli ja "pissi" sitten sienen päälle.....joten se siitä kokeilusta!!!

Keittiössä odotta suppilovahveroita kaksi  muovipussillista....sain metsässä käviöiltä, KIITOS heille <3 kun luette tätä juttua!

Minä se sitten voitin 2 meno-paluu lentolippua Irlantiin!!!! Jippii...ikinä en ole mitään voittanut mutta nyt sitten voitin ja vielä semmoiseen maahan mihin aina olen halunnut mennä, muttei ole vaan tullut lähdettyä!!! Ihan innolla odotan matkaa...marraskuussa sitten teille laitan kuvaa mitä kaikkea tuli nähtyä!!!!

Kissa sitten löysi itselleen leikkikaverin.......metsähiiren vai liekö tuo metsämyyrä! Koko aamun se tuolla takapihalla hyppi ja pomppi sen perässä ja lopputulos on sitten tässä....
Meillä on sitten "hautajaiset" nuorin lapseni on perustanut tuonne pihan nurkkaan eläitten hautausmaan....joten pitänee kohta mennä  hautajaisiin......

Syksy on ihanaa aikaa kun nuo puut ovat niin kauniin värisä....mutta kun katsoo tuota haravoimisen määrää, niin ei paljon huvittaisi...
 Kauhea määrä on vielä puissa noita lehtiä......eli ei vielä viitsis mennä tekemään tuon lehtimäärän eteen mitään......
Aamusta heräsin jälleen kerran aikaisin.....ja täytyyhän sitä jotain keksiä tekemistä, joten minä tein riisipuuron ja aloin karjalanpiirakan tekoon.....

....sitten vielä munavoita tekasin.....

Ei vaan...nyt minä lähden keittiöön....minulla on lihakastike uunissa....perunat täytyy mennä laittamaan kattilaan, suppilovahverot pitää mennä putsaamaan ja laittamaan kuivuriin.....

Kaikille lukijoille maukasta alkavaa viikkoa.....

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tee minusta iloinen ja kommentoi minulle juttujani! =D

Loma hommeleita

 Pari päivää lomasta mennyt ja paljon pientä puuhastelua on tullut tehty ja apuna ollut. Tulee itselle hyvä mieli kun pystyy olemaan apuna. ...