torstai 14. tammikuuta 2016

Höpinöitä...

On aika taas vähän höpinöidä! Päivät kuluu tosi nopeaan...silti olen iltaisin aina jotain pientä kerennyt tekemään....enemmänkin voisi touhuilla, mutta kyllä tuo talven pimeys vie minusta "energiat"....

Innolla odotan kun taas pääsen eri maiden ruokia ja askartelu kurssille. Maanataina se taas jatkuu ja päästään katsomaan mitä kivaa tehdään.

Olen tehnyt kortteja.....

Tämän illan antia....





Vaikka olenkin valitellut etten osaa kunnolla neuloa, niin innolla teen sukkia.....Vaikka en nopea ole edelleenkään niin olen minä silti jo aikas monet sukat tehnyt :)
Nyt on menossa vanhimmalle pojalleni sukat....


Minun keittokirja keräilyni on jatkunut....en ole varma paljonko niitä tällä hetkellä on, mutta paljon...Tänään tuli jälleen 5 uutta kirjaa :)

Menee taas muutama ilta kun niitä lukee ja ihailee....Olisi kyllä joskus vielä kiva saada joku saman henkinen ystävä jonka kanssa vois kokeilla keittokirjojen antia ja keskuskella niistä....

Tälläisiä tänään tuli;


Tuossa Maalaiskokin keittiössä oli kyllä useita kivoja juttuja joita pitää kokeilla....muita en nyt niin vielä olekaan katsellut....

Joulukuun arvonnan voittaja ei ottanut yhteyttä ja voitto kirja jäi minulle...joten pitää laittaa uusi arvonta pystyyn.....Katsotaan koska saan arvonnan aikaan ;) =D ehkä jo pian.....

Oikein mukavaa tammikuun loppua sinulle joka tänne asti luit höpinääni....

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tee minusta iloinen ja kommentoi minulle juttujani! =D

Perunamuussia

Sain ison määrän perunamuussia. Sitä oli varmaan 2.5 kg:a. Voitte uskoa, että sitä on eilen istuttu keittiössä ja "kulutettu" muus...