maanantai 25. tammikuuta 2016

Innostuin....

Tosiaan taas sitä on innoissaan ja innostunut ostamaan askarteluu materiaalia......mrrrrr...itselleni ;) =D

Sillä varjolla olen ostellut kaikenlaista kun pitäisi tehdä kutsukortteja.....heh...nyt saa tehtyä vaikka minkälaista ;) korttia.


Nooh...onneksi tässä on aikaa suunnitella se kortti huolella.....

Minä olen ihan höyrähtänyt neulomaan sukkia.....edelleenkin tasasuus neulonnassa on hakusessa, mutta hei se tulee ajallaan. Nyt jo saan sukkaparin 2 pvässä...nopeus on siis mukavasti kohdallaan =D

Vein tuossa äsken yhdet sukat postiin....jotka lähti vanhimmalle pojalleni. Ja "viittä vaille" on omat sukat valmiit...tein ne jämä langoista.

Ylä kuvassa poikani sukat ja alakuvassa minun melkein valmiit sukat...Laitoin omiin sukkaani "yhtäläisyydeksi" alun samalla värillä ja varvas kavennus tulee myös samalla langalla.....Muuten sitten sukat ovat ihan langan pätkistä....



Tuossa yhtenä päivänä yritin tehdä uusilla kynilläni purkkiin viivoja....Mutta ei siitä nyt ihan sitä tullut mitä "sieluni silmin näin". =D Mutta idea on hyvä...Ostin sellaiset tussit millä voi piirellä lasiin, nahkaan, metalliin jne...







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tee minusta iloinen ja kommentoi minulle juttujani! =D

Perunamuussia

Sain ison määrän perunamuussia. Sitä oli varmaan 2.5 kg:a. Voitte uskoa, että sitä on eilen istuttu keittiössä ja "kulutettu" muus...