torstai 24. maaliskuuta 2016

Virkkauksen peto on irti.....

No, niin...ne ihmiset jotka ovat virkkauksen ammattilaisia tai osaa sen homman, voitte poistua...saisitte vain vatsalihakset kipeäksi nauramisesta..... en tosiaan osaa kunnolla tätä taitoa ja olen tumpelo joka harjoittelee edelleen....  =D =D

Ostin innolla itselleni kirjan 100 virkattua lumihiutaletta.....



....sitä ensin katsottua ajattelin;" Piece of cake"  ....hmmm joka lumihiutaleessa on VAIN 4-5 kerrosta, ei siis voi olla vaikeita!!! Heh...heh...voi ne olla!!!!!

Tänään poikkesin ystäväni luonna ja hän nyt vähän jelppasi minua avaten minulle tien virkkauksen ohjeiden ihmeeliseen maailmaan......ovat meinaan saaneet mielettömän vaikeita "kirjotuksia" kirjan täyteen!!!! Viisi vaivaista kerrosta ja ihan hepreaa koko ohje....joka ohjeessa pääsin ensimmäisen kohdan ohi...se ei ollut vielä kerros vaan aloitus...heh...tee 6 ketjusilmukkaa ja tee piilosilmukka....tämä osasin ihan itse tehdä! Hurraa, minä hurraa.... =D =D

Nyt kuvia...ne kertovat enemmän kuin tuhat sanaa =D


Kirjan ja minun taidon näyte...

Opettajani työ....minun.....


Ja toinen oli sitten  tosi helpon näköinen... ;) =D

Tässä kirjan lumihiutale.....mutta koska yhtään lumihiutaletta ei ole saman näköistä alakuvassa minun....OHJEESTA tein...mutta silti 1 sakara jäi puuttumaan heh, heh, haa =D




Kaikesta huolimatta olen tosi ylpeä itsestäni.....sai aikaan suht´ saman näköisiä lumihiutaleita...mutta ehkä pitää vielä harjoitella...ennenkuin saa kirjan kuvan näköisiä kauniitä hiutaleita!!!


Muistathan että vielä muutaman päivän on arvontaa jäljellä...pääset sinne TÄSTÄ.


3 kommenttia:

  1. Hyvältä näyttää! Oikeasti! Eimuuta kuin jatkat vaan.

    VastaaPoista
  2. Muutamia vuosia sitten minäkin väsäilin valkoisia lumihiutaleita sormenpäät hellinä... ;) Niistä tuli ihan somia ja päätyivät koristamaan joulukortteja. Pitäisi taas pitkästä aikaa virkata jotakin...

    -A-

    http://kotisaksassasydansuomessa.blogspot.de/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nuo lumihiutaleet on kyllä tosi kauniita.....pitäisi vaan tehdä ....mutta aika tuntuu olevan kokoajan "kortilla". Virkkasin minä tuossa yhtenä iltana mustekalan...hieno tuli!!! =D

      Poista

Tee minusta iloinen ja kommentoi minulle juttujani! =D

Loma hommeleita

 Pari päivää lomasta mennyt ja paljon pientä puuhastelua on tullut tehty ja apuna ollut. Tulee itselle hyvä mieli kun pystyy olemaan apuna. ...