tiistai 13. joulukuuta 2016

Enään 11 päivää jouluun, joulukalenteri 2016

Kyllä nämä päivät menee nopeaan.......joulua olen aloittanut nyt sitten vihdoin ja viimein laittelemaan kotiimme...Helpommasta päästä kylläkin😊

Hartolan kirkko


Se helpompi pää on JOULULAHJAT! Ajatelkaa minulla on KAIKKI joululahjat kasassa....Itsellenikin olen ostanut 3 lahja HAH, hah...haa...👍
Täytyy ottaa kuva jonain päivänä, kun Eetvartti sai kaverin....ovat nyt jossain "humppaamassa"😉





Ostin itselleni vaaleanpunaiset kuulokkeet, stand up esitykseen lipun, ja odotan innolla tätä viimeistä että saapuisi (ja saapuuhan se, kun ajoissa olen tilannut) ja pääsisin sen kanssa touhuamaan...eli ostin steam-höyrymopin!

Minun...minun...minun! 😃

Eläimille....

vaatetta...

koneita.....kirjoja...
Ja paljon, paljon muuta....niitä itsetehtynä on iso kasa....Nyt pitäisi vielä alkaa paketoimaan!!! Siinnä meneekin sitten aikaa.....

Hei, kerro sinä millaisia lahjoa olet jo ostellut....kuinka paljon teet itse. Kyseletkö lahjan saajalta mitä tarvitsee vai tunnetko niin hyvin että ostat mitä olet huomannut hänen tarvitsevan!😀😀

Niin ja HEI...se arvonta on vielä käynnissä! pääset sinne TÄSTÄ!

3 kommenttia:

  1. Minulta puuttuu vielä muutama lahja, tilattu ne jo on, mutteivat ole vielä tulleet. Lapsille (aikuiselle jälkikasvulle) ostan kirjat (olen kysellyt toiveita) ja jotain kuluvaa kosmetiikkaa. Itselleni uuden yöpuvun ja suklaata. Näin sitä varmistetaan että saa mieluisia lahjoja, eikö vain!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on tosi että kun itselle ostaa niin varmasti saa mieluisan! =D
      Mukavaa keskiviikko päivää sinulle!

      Poista
  2. Olet saanut paljon aikaan, se on hyvä niin sitten voi rauhassa tunnelmoida Joulua:) Minä teen kaikki lahjat itse, käsitöitä, massailua, askartelua. Hommaahan siinä on mutta kun "aikaisin" aloittaa niin luulisi kerkiävän;) Olen kuulostellut mitä ystävät tarvitsevat ja sitten ihan mututuntumalla loput;)

    VastaaPoista

Tee minusta iloinen ja kommentoi minulle juttujani! =D

Loma hommeleita

 Pari päivää lomasta mennyt ja paljon pientä puuhastelua on tullut tehty ja apuna ollut. Tulee itselle hyvä mieli kun pystyy olemaan apuna. ...