tiistai 17. tammikuuta 2017

Ommellen...tipunen....

Uusi vuosi on pistänyt pääni ihan sekaisin ;) =D Neuloin sukat itselle.....nyt otin tuosta kaapista ompelukoneen ja ihan ompelin....Ja meinaan jatkaa ompelemista....

Tämä on sitten taasen sitä osa aluetta jossa minun taitoni ovat ihan aloittelijan tasolla....Saan koneellani aikaan just verhojen ompelemiset....ja siinäkin nippanappa taidot riittää... =D

Hienon koneenhan olen aikoinaan itselle ostanut, mutta eniten se koristaa hyllykössä ja voihan sillä "elvistellä" että kone on!!!
Syy miksi sen nyt justiinsa otin kaapista on se että näin tuossa viime vuonna tipusen joka oli ommeltu. En edes muista missä...mutta siis näin ja ajattelin toteuttaa sen omanlaisesti. Jotain uutta tekemistä.....

Tämmöinen siitä tuli....siis ei varmaan niiden silmissä ketkä ompelevat paljon, onnitunut. Mutta minusta siitä tuli hieno....sai aikaiseksi sen ja ihan omilla malleilla ja omalla tyylilläni.... =D









Ajattelin että tästä tipusesta saa kivan koristuksen vaikka lahjaan...tai jos monta tekisi saisi vaikka joulukuusen koristeita....

Meinaan jatkaa tosiaan ompelemista...teen kesää varten "saunapusseja" valmiiksi! Niitäkin olen suunnitellut tehdä jo kolmena vuonna...ensimmäisenä vuonna olin liian myöhään "liikenteessä" ja viime vuonna koivut valloittivat kirvot.....niitä oli niiiiiiiiiiiiiin paljon että ei huvittanut kerätä yhtään lehteä...Mutta hei 3 kerta toden sanoo! Ja nythän mä olen ajoissa kun jo tammikuussa teen pusseja! Mutta niistä sitten ajallaan lisää...

Eikuin ompelemaan.....tiedä mitä vielä ompelen.....ja tiedä miten taitava minusta vielä tulee ;)

1 kommentti:

  1. Hienon lintusen sait tehtyä.
    Mulla ei ole ompelupeukaloa ollenkaan. Olen ihan aut tossa hommassa, eikä muuten ole konettakaan.
    Ihailen sinua !

    VastaaPoista

Tee minusta iloinen ja kommentoi minulle juttujani! =D

Loma hommeleita

 Pari päivää lomasta mennyt ja paljon pientä puuhastelua on tullut tehty ja apuna ollut. Tulee itselle hyvä mieli kun pystyy olemaan apuna. ...