keskiviikko 14. tammikuuta 2015

Kevääseen vie ajatukset jo....

Ulkona on tullut yön aikana ihan mielettömästi TAAS lunta! En tykkää...en tykkää pakkasestakaan....

Kevättä innolla odottelen ja vaikka viime kevään/kesän/ ja syksyn pieleen mennyttä satoa mietin, niin silti PITI mennä tilaamaan tällekin vuodelle siemeniä...Taisin jo viime vuonna epäillä puutarhurin taitojani, mutta "yrittänyttä ei lannisteta"! =D Joka vuosi aina yhtä intona =D Siis syyhän ei ole siementen tai taimien jos satoa ei tullut vaan ilmojen ja sen ettei minulla ole kunnon kasvupaikkoja....MUTTA silti pitää yrittää =D
Tänä vuonna en ottanut sellaista kovin isoa ja paljon esikasvatettavia kasvia =D syy on viime kevään....Mutta tosiaan jotainhan sieltä piti taas tilata ja on se vaan yritettävä=D

Ja kun sitten taas keväällä innostun niin......menen tuttuu paikkaa eli puutarhalle jossa jo muutamana vuonna olen käynnyt, ja sieltä olen saannut hyvät taimet! Löydät paikan täältä; Hellqvistin Puutarha

Siemenet tilasin; Korpikangas Siemen
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tee minusta iloinen ja kommentoi minulle juttujani! =D

Huhtikuun haaste suoritettu

Huhtikuun haasteeksi olin laittanut; Yllätä joku. Tämän yllätyksen tein yhdessä muiden näpsäköiden kanssa eräälle näpsäköistä 😂 Ehdotin ett...