torstai 16. lokakuuta 2014

Höpinöitä....

Taas on aloitettu "miljoonaa" eri projektia...ja hei....mitään ei synny valmiina!!!! Mutta ihan kiva kun on sentään aluillaan! ;) =D

Meille on tullut perheeseen tälläinen pieni koira hauva kotihoitoon....ei siis ihan oma, mutta hoidossa ja oppimassa =D Suloinen koiruus....minäkin olen taas päässyt lenkkille =D


Tein pari tarjotinta itselle kun kantelen aamusin aamupalaa itselleni, niin on helpompi saada kaikki matkaan samalla kertaa kun on tarjotin jolla kantaa :)

Minulla oli tuolla pari vanhaa tarjotinta...joihin vedin maalia vähän....servettejä pintaan ja sitten liimalakka servettien päälle.




Vaahteranlehdistä tein kukkia.....juu...näyttävä kippuhan siitä tuli, mutta en nyt kyllä tuolle hommelille lämminnyt.....teen ehkä joskus lisää, mutta sitten täytyy olla jokin mihin teen niitä...ei niitä ihan vaan huvikseen ole mitään älliä tehdä :) tai voihan toisten mielestä olla, mutta minä en siis lämminnyt =D....
Tosiaan kaunis kimppu tuli...tuolla se olkkarissa pöydällä kaunistaa...

Teille kaikkille oikein ihanaa alkanutta pvää...suunnitteella on jotain kivaa tälle blogille joulukuun ajaksi...siis kalenteria...mutta katsotaan...mitä saan aikaiseksi.....vai onko sekin aloitettu projekti?!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tee minusta iloinen ja kommentoi minulle juttujani! =D

Huhtikuun haaste suoritettu

Huhtikuun haasteeksi olin laittanut; Yllätä joku. Tämän yllätyksen tein yhdessä muiden näpsäköiden kanssa eräälle näpsäköistä 😂 Ehdotin ett...