torstai 9. lokakuuta 2014

Valmiit saapuivat.....

Tänään saapuivat lasikorut, joita tein tuossa syyskuun loppu puolella olleella kurssilla........ehkä minä sittenkin tarvitsen muutaman "lisä" tunnin ;) =D

Todettakoon vielä, että kurssi oli ihana....ja jos vaan pääsisin, menisin uudelleen ja kokeilisin ihan erilaisia koruja.....

Vielä minä joku kerta palaan tälläiselle kurssille tekemään koruja, ihaninta olisi että saisimme vielä tälläisen kurssin kylällemme.....Mutta sitä ennen pitänee olla iloinen että jokunen koru sentään onnistui...ei kaikki, mutta jokunen :) ja siihen täytyy olla tyytyväinen!

Tässä kuvaa kurssilta;





 Tästä se alkoi........suunnittelua ja leikkaamista ja hiomista....
 Tässä muidenkin suunnittelua ja tekeleitä :)














 Tässä olen jo jotain saannut aikasiseksi











Tässä olen jo laitellut niitä valmiiksi uunia varten....



Mun suosikit ovat nämä kaksi......varsinkin tuo ylimmäinen jossa tuo vihreä keskus....

Nämä kaksi alimmaista eivät onnistuneet sitten :( ovat valuneet poltto vaiheessa alimmaisen palan päätä pois.....ja ripustimet ovat päin seinää....

Mutta armoa.....tämä oli ihan ekakerta kun tein tälläisiä....Sydämmen annoin tyttärelleni vaikka sitä ei kaulaan voi laittaakaan voi hän pitää muistona äitistään =D ja muistaa miten paljon äiti rakastaa häntä.....

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tee minusta iloinen ja kommentoi minulle juttujani! =D

Nuudelisalaatti

Tein töihin tälläisen salaatti "pohjan".  Vaikka tätä muutaman päivän kerkesin syömään, niin silti en syöynnyt yhtään päivää samaa...