torstai 2. joulukuuta 2021

Joulu 2021 / Suolaiset joulutortut

 Joulutorttu.....toiset rakastavat niitä ja toiset taasen eivät voi sietää. Minä kuulun kolmanteen "lohkoon" eli syön yhden joulutortun mutta siihen se jää. 

Ei kuulu minun lempi herkkuihin nimittäin. Mutta kuuluvat jouluun ja niitä on vaan pakko tehdä 😂😂

Kokeilin kyllä tavallisiakin torttuja, en luumulla vaan omena-kanelimarmeladilla. Niistä kuvaa alempana.

Suolaisia torttuja kokeilin sen takia että jouluun voisi iltapalaksi tehdä vähän jotain uutta mutta jouluista. Meillä miesväki tykkäsi näistä kovasti. 

Avataan siis luukku 2.


Näihinhän voi laittaa vaikka mitä suolaista täytteeksi. Mielikuvituksen voi laittaa lentämään.



Minä laitoin täytteeksi; jauhelihaa, pekonia ja juustoraastetta. Voitelin kananmunalla tortut ja sitten uuniin. Helppoja työstää.




Tässä sitten kuvaa minun joulutortuista....




Näissä sisällä siis omena-kanelimarmeladia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tee minusta iloinen ja kommentoi minulle juttujani! =D

Höpinöitä!

Se on taasen kuun viimeinen päivä. Aika menee niin nopsaan......Sitä ollaan jo katseltu kesälomia työporukan kanssa. Tässä kuussa yksi loma ...