lauantai 19. lokakuuta 2024

Vain kolme kuvaa - haaste

  Tässä minun vain kolme kuvaa - haasteen kuvat, lokakuulle. Haastajana toimii Kristiina K -blogi.


Puut ovat vielä täynnä eri värisiä LEHTIÄ. Syksy on niin kaunista aikaan väriensä puolesta.


Sydämiä täynnä oleva LAHJApaketti. Tällä lahjalla ilahdutin erästä ystävääni. Hän sai lämmintä ylleen.


Minulle kuu LOISTAA taivaalla, tai sitten se vaan möllöttää. Tuossa yläkuvassa on yhdistetty kyllä kaksi kuvaa yhdesksi.....aamun katuvalojen LOISTE ja kuukin LOISTAA taivaalla sekä illan kuu joka loistaa kauniisti kulkijalle. 



6 kommenttia:

  1. Loistaa ja lahja eivät ole tainneet vielä yhdessäkään toisessa blogissa olla lokakuun kuvissa, hienoa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No, sehän on hyvä että pari uutta sanaa sain lokakuulle =D

      Poista
  2. On komea puu syyskuosissaan. Kaunis paketointi on jo osa lahjaa. Kuu ja varsinkin täysikuun loiste on täynnä taianomaisuutta.
    Lokakuun kolme hyvin kuvattuina.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Kuu on aina minun suosikkini.....pidän kuusta. Sitä voisi tuijottaa vaikka kuinka.....Olen siis sillä tavalla "kuuhullu". Puut ovat ollet jälleen tosi kauniissa "puvussaan".

      Poista

Tee minusta iloinen ja kommentoi minulle juttujani! =D

Paholaisenhillo

 Tänä vuonna chilejä tosiaan kasvattelin itse, joten niitä ei tarvinnut ostella kaupasta. Joten tänä vuonna chilejä siellä, chilejä täällä.....