tiistai 28. helmikuuta 2017

Yhteenveto helmikuusta

No, ei uskoisi, että ollaan jo huomenna kevät kaudessa....äkkiä tämä "talvikausi" meni. Luntahan meillä on ihan jokaiseen lähtöön vielä, MUTTA kevätkausi alkaa!!!

Tuossa minun hopean hohtoinen lumeni kimmaltaa!!!
Helmikuussa olin pari viikkoa sairaslomalla.....ja silloin tuli katsottua telkkua ja kudottua sukkia....parit sain aikaiseksi ja löysin sellaisen työasennonkin ettei niska jumiutunut! Nyt aloitan lapasia tekemään itselle, kun sormet paleltuu....on niin huonoja nykyään nämä kaupan tekeleet!





Löysin aivan ihanan kirjan. Sitä olen lueskellut ja tehnyt kirjan tehtäviä. Hyvin antoisa ja ajatuksia antava kirja, suosittelen....





On ollut erittäin mielenkiintoista tehdä noita tehtäviä...jopa minun joka olen kova asioista miettimään joka kantilta, on täytynyt myöntää että sitähän löytyy vielä eri kantoja miettiä :)

Olen jo saannut ajatuksen ensi joulun lahjaan....tuon kirjan myötä...heh.... Mutta tosiaan kannattaa hankkia jos aiheesta kiinostunut!



Ensi kesän kesäloma matka on jo suunniteltu ja mökkikin maksettu.....siitä sitten lähempänä....Mutta sen verran voin kertoa että kotimaassa pysytään.....ja ajatuksena se on ollut pitkään minun mielessä, nyt vaan yksi lapsistakin on innostunut tuohon ajatukseen ja nyt se unelma toteutetaan! Lähden "eräretkeilemään" Kiilopään maisemiin...Urho Kekkosen kansallispuiston maisemiin....

Töihin olen jälleen alkanut suunittelemaan omaa viikkoa.....ja koska kevätkaudessa ollaan, alamme kasvatus hommeleihin.......saadaan samalla katsoa miten kasvit kasvavat "pienestä" siemenestä isoksi. Ja että voimme myös herkutella sitten oma kasvattamia kasveja....Pitkä aikainen projekti, mutta uskoisin että se on hauska.....
Yritän myös suunnitella Ipad:n ajokorttia eskariin lähteville.....mutta se on ihan vaiheessa....toisaalta se pitäisi kyllä saada johonkin kuosiin nopeasti....
Uusi askartelulehtikin saapui...siinnä oli jälleen kivoja ikkuna askartelu malleja...ja fiksauksella saisi myös lapsille mukavia askarreltavi...


Tilasin itselleni yrttejä, kun omia viime vuodelta oli niin vähän ja tuolta Prima mausteista saa isompia eriä kuin kaupan...ja kotimaisia ja "tuoreimpia"...jos nyt kuivatusta niin voi sanoa =D


Näin se tosiaan helmikuu on sujunut....arkisissa puuhasteluissa...mutta silti sitä on joka pvälle saatu blogiin jotain tekstiä ja kuvaa.....

Maaliskuussa jatketaan vuosi väriterapiaa merkeissä.....Maaliskuun värini on; sininen...

Teille kaikille iloista maaliskuuta..... <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tee minusta iloinen ja kommentoi minulle juttujani! =D

Loma hommeleita

 Pari päivää lomasta mennyt ja paljon pientä puuhastelua on tullut tehty ja apuna ollut. Tulee itselle hyvä mieli kun pystyy olemaan apuna. ...