torstai 29. heinäkuuta 2021

Tapaamiset

Eilen aamulla, kun heräsi tuntui oudolta, sillä ulkona satoi!!! Satoi tai paistoi se oli lomapäivä.
Sattui vielä kivasti, että olin sopinut tapaamisen tälle päivälle. Joten sade ei haitannut, sillä päivästä tulisi kaikinpuolin loistava. 
Viimeksi olen tavannut lapsuuden ystävää n. reilu kymmenen vuotta sitten.
Hän oli googlettanut kahviloita johon voisimme mennä.
Sattumoisin hän oli löytänyt tästä läheltä minulle tutun kahvilan. Sitä pitää kouluaikainen ystäväni. Joten kaksi vanhaa ystävää samalla kerralla pääsin tapaamaan!!

Oli kyllä ihana pvä!!! Hyvä ystävyys säilyy vaikka ei näkisi usein! Mutta sitten kun tavataan tuntuu ettei yhtään päivää oltaisi oltu erossa!
Mahtava fiilis! Siinnä pari tuntia vierähti helposti ja aivan mahtavassa seurassa.

Ja sinä joka ajelet minun lapsuuden kulmilla eli Espoon, Karakalliossa, niin poikkea ihmeessä Merjan kulma kahvilaan.
Kahvilasta löytyy monenlaista herkkua.
Löytyy niin makeaa kuin suolasta herkkua.
Ja jos nälkä yllättää, niin joka päivä paikasta saa keittolounasta.












 Merjan kulma

Karakalliontie 10
02620 Espoo



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tee minusta iloinen ja kommentoi minulle juttujani! =D

Loma hommeleita

 Pari päivää lomasta mennyt ja paljon pientä puuhastelua on tullut tehty ja apuna ollut. Tulee itselle hyvä mieli kun pystyy olemaan apuna. ...