lauantai 21. elokuuta 2021

Taulu valmis

 Muutamat päivät venähti tuossa taulun teossa. Mutta sen verran innoissani olen tuon esimmäisen tauluni jälkeen, että lisääkin ajattelin väsätä. 

Tässä minun taulussani on käytetty erilaisia maaleja ja betonia. Innokkeen sain kesän retkestäni Emäsaloon. 

Tässä kuvaa....


Tästä se läähti....minulla oli sellainen vanha kaupasta ostettu taulu, jonka kuva pikkusen repesi. Meinasin heittäää sen pois, mutta onneksi en heittänyt kokonaan pois. Revin sen kuvan pelkästään pois. 



Kaapista löytyi sellaista huonekaluihin tarkoitettua kangasta josta laitoin taulun kehykseen kankaan taululleni.


Tässä betoni vellini.......




Maalauksen ensi vaiheet.......









Tuo betonin pinta tulee kauniiksi kun sen maalasi...tauluun tulee syvyyttä betonin avulla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tee minusta iloinen ja kommentoi minulle juttujani! =D

Yllätys postilaatikossa

Olin ihan onnesta soikeana, kun eilen postilaatikosta paljastui oikein postikortti "suma". Sain peräti  6 korttia. Siis ei tuohon ...