torstai 4. huhtikuuta 2024

Vain kolme kuvaa-haaste

 Uusi kuukausi ja uudet kolme kuvaa......Tässä ne ovat....

HERKKU...aivan ihanan herkun sain teen kanssa syötäväksi.

HEDELMÄ....vaikka sitä herkutellaan niin, täytyy sitä syödä vähän hedelmääkin.

Minä tunnustan. Olen koukussa HayDayhin, mobiilipeliin, jossa hoidellaan maatilaa. Enkä todellakaan ole ihan ainut pelaaja. Tietojen mukaan tätä peliä pelaa noin 10 miljoona muutakin pelaajaa, ympäri maapalloa. Ihana peli.


Jos mietit, että mikä tätä haaste on.....niin kurkkaa tänne, Kristiina K

9 kommenttia:

  1. Herkkuja ja peli! Minä pelasin aikoja sitten sellaista kahvila-peliä, jossa piti aina tehdä jotain ettei mennyt pieleen. Se oli kiva, mutta jostain syystä jätin sen pelaamisen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Peli on kyllä ollut minun intoni jo pari vuotta.Tarkoitus oli vain kokeilla tätä peliä......mutta niin vei mukanaan.

      Poista
  2. Kivasti kaikissa kuvissa vihreää ja oranssia!

    VastaaPoista

Tee minusta iloinen ja kommentoi minulle juttujani! =D

Höpinöitä!

Se on taasen kuun viimeinen päivä. Aika menee niin nopsaan......Sitä ollaan jo katseltu kesälomia työporukan kanssa. Tässä kuussa yksi loma ...