perjantai 24. kesäkuuta 2016

Hyvää Juhannusta!

Kerkeet käydä "ilmoittamassa" itsesi arvontaan...arvonta on enään tämän ja huomisen päivän....ja sitten arvotaan kirjalle uusi omistaja! Pääset TÄÄLTÄ arvontaan.


Muumipeikon juhannusruno
Pään painan ruohikolle
ja oion jalkojain.
En jaksa pohdiskella,
mä tahdon olla vain.
 Sen viisaammat voi tehdä,
mä päivän kultaan jään.
Mä tunnen kaikki tuoksut
ja luonnon loiston nään.
 Voi leikitellä mielikseen,
voi ottaa jättää paikoilleen
tai olla niin kuin luonnostaan
ja maata vaan.
 Mä peikko siihen uskoon jään,
on maailmaa tää minkä nyt mä nään.
– Tove Jansson –

HYVÄÄ JUHANNUSTA KAIKILLE!!!





2 kommenttia:

  1. Samoin sinne hyvää loppu juhannusta. Säät ovat täällä meille ainakin olleet suotuisat, joskus minulle vähän liian kuumat :)

    VastaaPoista
  2. Juhannus on ollut ihanan suotuisa....ainakin tähän asti =D On ollut tosi ihanaa kun melkein kaikki lapset ovat kotosalla käymässä....Melkein koko perhe koossa =D Se tekee aina juhlista juhlan kun saa perheen kokoon!

    VastaaPoista

Tee minusta iloinen ja kommentoi minulle juttujani! =D

Loma hommeleita

 Pari päivää lomasta mennyt ja paljon pientä puuhastelua on tullut tehty ja apuna ollut. Tulee itselle hyvä mieli kun pystyy olemaan apuna. ...