perjantai 7. lokakuuta 2016

Lahja "paketti"

Lahjoja on kiva saada =D , mutta niitä on myös kiva antaa! Itseltäni löytyy kaikenlaista pientä pahvirasiaa ja myös kassillinen sipsipurkkeja.
Ajattelin tehdä vähän erilaisen lahjarasian. Tämä lahja jota olen antamassa,  mahtuu mukavasti sipsipurkkiin....joten eikun päälystämään.....

Olen aina säästellyt lahjapapereita....pieniä paloja myös.....Tässä olen käyttänyt juuri näitä lahjapala säästöjäni....

Tarviit;
-sipsipurkin
-lahjapaperia / tai jotain kuviollista paperia
-liimaa, sakset
-nauhaa



Joulunakin on kiva tehdä erilaisia juolupaketteja....joten tästä ideaa sinnekin!

2 kommenttia:

  1. Olen käyttänyt sipsipurkkeja ja muuita vastaavia vain esim. puikkojen säilytykseen mutta nytpä taidan tehdäkin joululahjapaketteja, villasukatkin, ainakin pienemmät, mahtuvat tuollaiseen.

    VastaaPoista

Tee minusta iloinen ja kommentoi minulle juttujani! =D

Loma hommeleita

 Pari päivää lomasta mennyt ja paljon pientä puuhastelua on tullut tehty ja apuna ollut. Tulee itselle hyvä mieli kun pystyy olemaan apuna. ...