torstai 29. lokakuuta 2020

VäriVuosi 2020, lokakuu väri

Kuukausi on lopuillaan ja minun värivuoden väri on vielä esittelemättä. Tälle kuulle olin valinnut värin KULTA.

Itsellänikin on ihan vaikea sanoa taasen, miksi olen kyseinen värin laittanut tähän kuuhun.....ensi kuussa  olisin sen ymmärtänyt kun se tuo minulle mieleen joulun. Jouluna on paljon kullan värisiä koristuksia. Ja muutenkin koko joulun tunnelma on täynnä kultaa oli värit mitkä tahansa.


Kulta väristä sanotaan näin;

Kulta, kun haluat tuntea arjen arvokkaaksi


Kulta on kosminen, viisauden ja suurten elämänkaarten väri. Se luo tunnetta jatkuvuudesta ja oman elämän arvokkuudesta. Kulta tuo myös arkeen ripauksen rehellistä luksusta.


Käytä väriä näin: Käytä kultaa, kun haluat kokea, että elämäsi on merkityksellinen. Kulta auttaa näkemään suurta pienessä ja arkisessa.


Vältä kultaa, jos olet taipuvainen koppavuuteen. Väri voi vahvistaa itseriittoisuutta ja antaa pöyhkeän vaikutelman.

Näinhän se menee, että tuo joulu on minulle arkeen ripauksen luksusta!

Minä täytin tuossa kesäkuun alussa pyöreitä, mutta koronan takia siirsin syntymäpäiväni elokuun loppuun. Juhlat olivat ihanat, aivan ihanan yllätyksen teki siskoni 💓.

Äitini kuoli 22 ja ½ vuotta sitten ja silloin päätimme arpoa hänen arvokorut. Mukana oli siskoni, hänen tyttärensä ja minä ja minun 3 tytärtäni. Siskoni sai arvonnassa äitini kultaisen ketjun johon isäni oli ostanut aina pieniä koruja jonkun asian muistamiseksi.

Siskoni oli ostanut nyt yhden uuden pienen korun ja toi tuon korun minulle.....se oli itkun paikka.

Tälläisessä ihananassa rasiassa sain korun.....

Tässä tämä on......täynnä muistoja ja rakkautta.....



Oikein ihanaa päivää sinulle ja muisto rikkaita hetkiä!


Erika joka on osallistunut myös tähän VäriVuoteen 2020, on laittanut uudet postaukset......

Löydät elokuun täältä

ja lokakuun löydät täältä

1 kommentti:

  1. Lokakuun väriäni oranssia on ihasteltu tässä tekstissä: https://elamanierikana.blogspot.com/2020/10/syyskuvia.html

    VastaaPoista

Tee minusta iloinen ja kommentoi minulle juttujani! =D

Nuudelisalaatti

Tein töihin tälläisen salaatti "pohjan".  Vaikka tätä muutaman päivän kerkesin syömään, niin silti en syöynnyt yhtään päivää samaa...