tiistai 13. kesäkuuta 2023

Lomalle lomps....

 Minun loma virallisesti alkoi eilen. Mutta kyydin sain jo sunnuntai aamuna. 

Ruuhkaa ei ollut, sillä mökkikanssa nautti auringosta vielä siihen aikaan.

Ensimmäiset yöt olen siskoni tyttären luonna. 

Hoidettiin "ennen loman alkua" kynsihuolto pois alta. Kyllä on jälleen kauniit kynnet!!!

Siskoni perheen kautta olen aikoinaan tutustunut filippiiniläisiin. Yli 30 vuotta olemme tunteneet.  Kynsien laiton jälkeen lähdimme Conin 60 vuotis päiville.

Oli jälleen ilo tavata heitä jutella. 

Tarjolla oli ihania herkkuja..... Omia kuvia minä en tietenkään ottanut, kun juhlissa oltiin....

Mutta jotain kuvaa ja selvitystä saatte herkuista mitä meille tarjottiin.

Ensin saimme;

Tosiaan näitä Dumpling:seja, soijakastikkeella ja vähän tulisemmalla kastikkeella oli tarjolla.

Yläkuva ruokaa myös. Nuo nuudelit oli perunanuudeleita. Ihan uusi tuttavuus minulle. Sellainen firma kuin Rooty valmistaa ja myös heidän sivuilta löytyi tuo tuohon tuokaan resepti. Siinnä mitä söin oli myös sieniä laitettu.


Ja kaiken kruunasi yläkuvassa oleva filippiiniläistä kakkua, nimeltä Sans Rival.

Juhlien jälkeen, ajoimme siskoni luo jossa höpöteltiin ja pelattiin Yatsia.

Näin se loma alkoi.......


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tee minusta iloinen ja kommentoi minulle juttujani! =D

Yllätys postilaatikossa

Olin ihan onnesta soikeana, kun eilen postilaatikosta paljastui oikein postikortti "suma". Sain peräti  6 korttia. Siis ei tuohon ...