tiistai 27. kesäkuuta 2023

Pientä touhuilua

Tänään minulla on iltavuoro, joten sain nukuttua niin pitkään, kuin unta riitti! Ja se oli ihanaa. 

Huomennakin minulla on ilta, mutta ei ihan niin pitkä ilta kuin tänään. Vaan saan minä huomennakin nukkua mukavasti.

Olen jälleen juhannuksen jälkeen nauttinut maalaamisesta. On se vaan niin rentouttavaa ja rauhoittavaa. Eilen aamulla, kun olin menemässä aikaisemmin töihin innostuinkin maalaamaan.....sitä ihan hätkähdin kun kelloa katsoin ja tajusin että se on lähdettävä just´ nyt ajamaan töihin tai myöhästyn.

Sellaista se on innostuu.....

Tässä kuvaa tauluista...

Tämä taulu vielä odottaa lisäystä.....mutta olen nyt tämän osalta loppu suoralla.


Tämän puun sain valmiiksi. Tässä taulussa olen käyttänyt teräshankaussientä apuna.


Valmis......








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tee minusta iloinen ja kommentoi minulle juttujani! =D

Yllätys postilaatikossa

Olin ihan onnesta soikeana, kun eilen postilaatikosta paljastui oikein postikortti "suma". Sain peräti  6 korttia. Siis ei tuohon ...