lauantai 25. toukokuuta 2024

Muutama kuva

Itselleni olin laittanut tähän vuoteen joka kuukaudelle haasteita, jota olen yrittänyt toteuttaa. Tälle kuulle oli valokuvausta.

Yritän päästä kuvaamaan lisää, kun kesäkuun loma alkaa, mutta tähän laitan nyt muutaman kuvan kotipihalta.

Tuntuu nimittäin nykyään ettei kerkeä mihinkään tai ei jaksa sitten loppu pelissä mitään kun töistä pääsee! En tiedä.....paljon ajatuksia, paljon suunnitelmia, mutta mitään ei nykyään saa tehtyä....

Jospa edes lomalla kerkeäisi keittiötä pitemmälle. 😏😄

No, mutta niihin muutamaan kuvaan....






Tässä tämän kuun haasteen valokuvat. Minun kauniit kirsikkapuut ja muitakin kukkia..... ja sulka


4 kommenttia:

  1. Nyt eletään vuoden kauneinta aikaa. Ihanat kuvat sinulla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! <3 Kyllä tämä on niin mahtava vuoden aika kun vaan voi olla. Itsekin saa energiaa kun näkee luonnon kauneuden.

      Poista

Tee minusta iloinen ja kommentoi minulle juttujani! =D

Pinaattilettuja ja muuta tarinaa

Pakastimen tyhjennyt menossa. Joten..... Meinasin ensin tehdä pinaattikeittoa, mutta minun tekikin mieli kumminkin enemmän pinaattilettuja. ...