sunnuntai 19. toukokuuta 2024

Vain kolme kuvaa-haaste

 Tässä tulevat toukokuun (T-kirjaimella siis), kolmen kuvan kuva-haaste.


Tomaatintaimi
, eilen käytiin puutarhalla ja ostin yhden tomaatintaimenen. Minulla on näitä tomaatinalkuja iso kasa, jo kotona muutenkin, kun kasvatin niitä koko kevään. Tämä osto taimi oli vaan vähän erilainen. 


Vaikka kevät on loppu suoralla ja kesä on vasta alkamassa, on jo pakko ajateltava talvea. Tässä meidän talven polttopuut.

Tässä on kyllä neljäskin kuva, jolla haluan näyttää miten erikoinen kukka kyseessä. Tältä pihalta löytyi tälläinen kukka, johon en aikaisemmin ole törmännyt. Googlen kautta löysin tälle kukalle nimen. Kukka on nimeltään Tarhavarjohiippa.


Tässä siis minun tämän kuun kuvat.

4 kommenttia:

  1. Tarjavarjohiippa oli minulle aivan uusi tuttavuus. En ole kuullutkaan sellaisesta saati nähnyt. Hieno on. Tomaatit ovat tosi ajankohtaisia, sillä niitä kasvatan itsekin kasvihuoneessa. Ja talven polttopuut, aina tarpeelliset.

    VastaaPoista
  2. =D Tuo kukka on kyllä ihana. Hyvin hentonen on varsi, ja kukka on kaunis.

    VastaaPoista
  3. Totta maar ensi talven polttopuista on huolehdittava. Komea kasa.
    Nätti kukka, en ole ennemmin nähnytkään. KIva nimikin sillä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kasa oli komea, onneksi yksi kuudesta lapsesta kävi auttamassa ja pinoamassa ne puuvajaan. Säästyi äidin ja isän selät......

      Poista

Tee minusta iloinen ja kommentoi minulle juttujani! =D

Pinaattilettuja ja muuta tarinaa

Pakastimen tyhjennyt menossa. Joten..... Meinasin ensin tehdä pinaattikeittoa, mutta minun tekikin mieli kumminkin enemmän pinaattilettuja. ...