keskiviikko 15. toukokuuta 2024

Postia tulvillaan

Tällä viikolla on ollut postilaatikko ihan "tulvillaan" postikortteja. Maanantaina tuli kaksi korttia ja tänään peräti neljä.

Joten nyt voi sanoa, että on viikon aikana taas kortteja tullut....ihanaa!

Näissä korteissa on ollut ihania / hauskoja postimerkkejä.  Olen niitä ihaillut, ja miettinyt miten "makeita" postimerkkejä maailma onkaan pullollaan! Varsinkin kun miettii noin 20 vuotta sitten olleisiin merkkeihin!

No, mutta tässä teillekin kortteja ja postimerkkejä......näytille.


Maanantaina sain Englannista tälläisen kortin. Tässä kortissa oli aivan ihana postimerkki. (alakuva).



Tämä kortti saapui Latviasta. Alapuolella kortin merkit.



Tämä kortti lähetettiin Itävallasta, Ja katsokaan miten söpö bambi merkki!




Tämän kortin sain 74 vuotiaalta naiselta. Kortti on Saksasta.


                          

Tämän kortin sain USA:sta. Ihania eläin merkkejä.





Tämä korttikin saapui USA:sta. Ihania kärpässieniä. Itse pidän kärpässienistä, ne ovat niin kuvaksellisia....
Tässä minun viikon korttit....ellei sitten huomenna tule vielä....

Ja sen verran pitänee kertoa.
Minähän olen manaillut tätä postin toimintaa....minun yksi suomen korteista reissasi 282 km;n matkan, peräti 20 pvää!!!! Sanoisin että ei voi olla todellista!!!
Ulkomaan kortti n 1600 km:ä tulee 6-8 pvässä....

5 kommenttia:

  1. Wau miten monta korttia olet taas saanut! Mulla tulee noin yksi kortti viikossa. En tajua miten kestää näin kauan ennen kuin niitä rupeaa kunnolla tulemaan. Nytkin yksi kortti Japaniin on ollut matkalla neljäkymmentä päivää ja kuitenkin olen sen prioritynä lähettänyt.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, ihan kiva on saada kortteja. Toivotaan että sinullekin alkaa kortit tippumaan postilaatikkoon....

      Poista
  2. Waude miten ihanat kortit ja kauniit postimerkit.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö, aivan ihania kortteja, mutta osa merkeistä oli ihan mielettömän kauniita/ hauskoja...

      Poista

Tee minusta iloinen ja kommentoi minulle juttujani! =D

Pinaattilettuja ja muuta tarinaa

Pakastimen tyhjennyt menossa. Joten..... Meinasin ensin tehdä pinaattikeittoa, mutta minun tekikin mieli kumminkin enemmän pinaattilettuja. ...