sunnuntai 30. syyskuuta 2012

Syksyn tervehdys

Heips´vaan kaikille....nyt on kyllä tässä blogissa ollut hiljasita.....mutta se olisi jälleen aikomus piristyä ja ottaa niskasta itseään kiinni ja alkaa näpertelemään jotain kivaa!!!!!

Tässä teille kaunista kuvaa Suomen syksystä!!!! Nautitaan siitä vaikka kuinka väsyttäisikin ;)





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tee minusta iloinen ja kommentoi minulle juttujani! =D

Uusi kassi

Uusi kassi on "syntynyt".... Ja kassihan on tietysti virkattu isoäidinneliöistä. Tällä kertaa tein, saajan pyynöstä vihreän sävyin...