perjantai 14. helmikuuta 2014

Turveruukusta...

Turveruukusta sytykekukka.....

Vain yhden kokeilin =D ja ihan kaunishan siitä tuli!



Pari kertaa kasteltu steariinissa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tee minusta iloinen ja kommentoi minulle juttujani! =D

Uusi kassi

Uusi kassi on "syntynyt".... Ja kassihan on tietysti virkattu isoäidinneliöistä. Tällä kertaa tein, saajan pyynöstä vihreän sävyin...