perjantai 28. maaliskuuta 2014

Täällä taas....

Tosiaan täällä taas....kone simahti joten oli pakko pitää taukoa vaikka olisikin ollut kiva laitella kuvia ja juttujaan.

No, mutta tässä ollaan!

Minulla on ollut tämä viikko aika iisiä. Joten olen päässyt nauttimaan auringosta ja se on ollut ihanaa. Kevättä olenkin kaivannut....vaikka ei tuo talvi nyt ole ollut kauhean paha! ;) =D

Tässä kuvaa pyöräily retkeltäni.









Sen verran palailen aikaisempaan juttuihini että täytynee kertoa miten minun puutarha puuhailut sujuu....vai sujuuko ollenkaan.... No, 9 siementä laittelin silloin helmikuussa...ja VAIN 3 niistä on sitten nousseet ja yrittävät taistella hengissä pysymisessä.....hyvin ovat heiveröisiä....joten tiedä kerkeekö sitä satoa ollenkaan saamaan....mutta toivossa on hyvä elää!

Silti en ole menettäni toivoa hienosta puutarhasta.....ja lisää olen laitellut siemeniä multaan....katsotaan saanko niitä yhtä hyvällä prosentilla nousemaan.....nyt niitä sentään oli toistakymmentä siementä :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tee minusta iloinen ja kommentoi minulle juttujani! =D

Pienelle pupu kainaloon

Tein omaan baby shower lahjaani virkaten pupun. Ihan ensimmäinen kerta, kun virkkasin tuollaisen. Se oli kyllä kiva ja helppo tehdä. Minun y...