maanantai 24. marraskuuta 2014

Jouluun on enään 30 pvää, Dublin

Vuosi sitten marraskuussa olin Dublinissa. Siellä oli niin jouluista jo silloin, kun kävin....Voisi sanoa että jos en tietäsi että joulupukki on Suomesta, niin voisin väittää että se olisi Irlannista! =D ;)

Tässä joulusia kuvia Dublinista:















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tee minusta iloinen ja kommentoi minulle juttujani! =D

Uusi kassi

Uusi kassi on "syntynyt".... Ja kassihan on tietysti virkattu isoäidinneliöistä. Tällä kertaa tein, saajan pyynöstä vihreän sävyin...