Pääsiäistä kohden mennään ja tällä viikolla lapset askartelivat iloisen värisen linnun. Pääsiäistipun.....
Tämän viikon askartelun on suunnitellut työkaverini.
Tarvitset;-wc-paperirullan
-eri värisiä papereita
Uusi kassi on "syntynyt".... Ja kassihan on tietysti virkattu isoäidinneliöistä. Tällä kertaa tein, saajan pyynöstä vihreän sävyin...
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Tee minusta iloinen ja kommentoi minulle juttujani! =D