lauantai 26. elokuuta 2023

Menneet viikot.....

Elämä on ollut pikkusen kiireellistä.........ja kyllähän se kiireellisyys jatkuu vielä vähän aikaa. 

Saatiin eilen tänne uudelle talolle netti yhteydet. Minäkin sain pöytäkoneen käyttööni. Sen verran vanha kone minulla, ettei kännykästä pystynyt nettiä jakamaan.

Ystäväni pihan kauneutta.

Olen tässä pian lähdössä vanhalle asunnolle tekemään tyhjennys hommia......siellä kun on tavaraa vielä, vaikka ihan hirveästi ollaan heitetty pois, lahjoitettu, myyty ja ihan hirveästi ollaan tuotu tänne uudelle  asunnolle!!!!

muutto eväät

En olisi uskonut että meillä on tallainen määrä tavaraa  kertynyt....

Naurattaa, kun ajattelin; "tulikohan tuo lava tilattua ihan turhaan? Hyvä jos saadaan se puoleen väliin täytettyä!!!"

Joo, hyvä kun tilattiin, sitä tavaraa oli! Ja kyllä se lava täyttyi ihan kunnolla. Päin vastoin nolotti kun sitä tavaraa oli niiiiiiiiiiiiiin mahdottoman paljon!!!

Onhan tässä minun kuukaudessa toki ollut muutakin kun muuttoa.

Päällimmäisenä tietysti työtä, työtä ja työtä. Työ päälle pakkaamista jne.....

Kävin kampaajalla ja vähän pinkkiä pistettiin päähän. Eräs pikkupoika töistä, oli kotonaan isälle kertonut että hoidossa on "barbi". Isä sanoi; ai olet leikkinyt barbeilla. Johon pikkupoika; ei, ei....riitta on barbi. Joten; I'm a Barbie girl.😂😂😂

Täytyy kertoa toinenkin ihana, sydäntä lämmittävä juttu töistä. 

Yksi pieni poika kysyi minulta; milloin sinä menet töihin? Kysyin häneltä että mihin minun pitäisi mennä töihin? Hän siihen; Ei mihinkään! Minä; No mitäs minä teen? Hän; "olet täällä kotona! Seuraavana aamuna hän tuli hoitoon ja huuteli jo ovelta että onko riitta kotona?

Taiteiden yössä esiintymässä olivat Ville Juhola ja Harri Välimaa
.
Sitten täällä meillä oli taiteiden yö. Siellä oli oli minun taulut näytillä. Jälleen tämä tapahtuma oli kiva. Varmasti kaikille oli jotakin tarjolla.



Taiteiden yössä sai maistaa thai ruokaa. Kyllä olivat kevätkääryleet hyviä.

Tätä kuuta on vielä viikon päivät jäljellä...ensi viikonloppuna ovat meidän markkinat. Silloin jälleen saadaan markkina vieraita....Ja koko kylä täyttyy torimyyjistä ja väki määrä kolmin kertaistuu.....

Itselläni on lomaa!!??!! No, ehkä en puhuisi lomasta, kun on pakko saada täällä uudella talolla tavaraa purettua ja toisessa pakattua ja sitten pitää vielä loihtia vieraille jotain kivaa syömistä.


Tässä uuden kodin terassin valoja. Olen niin ihastunut näihin.

Mutta hauskaa meinaan pitää lomalla.....ja muistaa omaa hyvinvointiakin. Jotta sitä jaksaa syksyn ja talven ahertaa.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tee minusta iloinen ja kommentoi minulle juttujani! =D

Höpinöitä!

Se on taasen kuun viimeinen päivä. Aika menee niin nopsaan......Sitä ollaan jo katseltu kesälomia työporukan kanssa. Tässä kuussa yksi loma ...