torstai 27. elokuuta 2020

VäriVuosi 2020, Elokuu väri

 Viime tippaan meni tämän kuun värivuosi värin esittely! Minulla tämän kuun väri on ruskea..... 

 

Tässä kuussa on tullut laitettua omia synttäreitä ja vaikka miten olin suunnittelut, niin nyt kun enään pari pvää aikaa tehdä/laittaa niin nythän tämä koti vasta kaaoksessa on!!!!! Tässä kuvaa eilisestä kaaoksesta....


Jeee...kyllä oli mukavaa.....Eilen sain sitten tehtyä hampurilaispihvit ja sämpylät....Laitain tähän ensin kauniin ruskean jauhelihapihit ja nimen omaan hampurilaispihvit =D 

Perinteinen hampurilaispihvit

4 henk.

450 g naudanjauhelihaa

1 tl suolaa

0,5 tl pippuria

Jaa jauheliha 4 osaan ja tee pihvi, paista ja laita sämpylän väliin.

 


Minä tein eilen 4 kg:ta pihviä

Ja sitten se sämpylä....


Tässä on Amerikan tädin voisämpylät....ohjeen näihin herkulliseen sämpylöihin löytyy TÄÄLTÄ.

Tälläinen pläys oli minun ruskea kuukausi....tähän listaa voisi lisätä kuivakakun, täytekakun..

 

Ruskea..........on väri, joka luo rauhaa ja turvallisuutta, mutta liialliset ruskeat sävyt voivat luoda tylsän tunteen. Ruskea ja beige ovat rauhoittavia värejä, kun niitä käytetään rentoutumiseen tai keskittymiseen tarkoitetuissa ympäristöissä. Tehokkain vaikutus saadaan aikaan, kun niitä yhdistetään iloisempiin väreihin tai täydennetään sellaisilla.


1 kommentti:

  1. https://elamanierikana.blogspot.com/2020/08/yksityiskohtia-kodistani-osa-6.html -> linkki elokuun värihaasteeseen, jolloin värinä oli ruskea

    VastaaPoista

Tee minusta iloinen ja kommentoi minulle juttujani! =D

Huhtikuun haaste suoritettu

Huhtikuun haasteeksi olin laittanut; Yllätä joku. Tämän yllätyksen tein yhdessä muiden näpsäköiden kanssa eräälle näpsäköistä 😂 Ehdotin ett...