lauantai 10. kesäkuuta 2023

Silmukka-lanit

Silmukka-lanit 24 h alkoivat eilen klo 15.00 ja kestävät tänään tuonne  klo 15.00 asti. 

Näpsäkät on aina lanien aikaan oltu minun luona. Niin oltiin tänäkin lanien aikaan aloittelemassa meillä. Loppu yöksi jokainen sitten vetäytyy omiin "pesiinsä".

Puoleen yöhön asti istuttiin tuolla viileässä ilmassa.......olikohan tuota lämpöä ollut yöllä n. +5 astetta, kun tulin sisälle. Mutta kylmä ei silti ollut, sehän on vain pukeutumiskysymys.

Olin tehnyt pari salaattia, grillasin makkaraa ja sitten oli patonkia. Kahvit ja raparperipiirakkaa. Salaatista ja piirakasta laitan oman blogijutun.

Jokaisella oli mukanaan oma käsityö. Itse tein illalla keskeneräistä työtä,  "kiikkustuolin"  päällistä. 

Sain ihania lahjoja näpsäköiltä, kun nuo minun synttäritkin sattuivat tälle viikolla. "Suurena" 😂😂😂 taiteilijana sain; taulupohjia, maalaamiseen liittyvän kirjan, siveltimiä, ja tietysti suurella taiteilijalla on baskeri ja paletti! Siis aivan ihana lahja. Sitten sain valoja <3 Niillä pääsen koristelemaan pian ehkä uutta kotiani.

Eilen oli mukava ilta. 

Arvatkaa mitä, minulla alkoi viikon loma pätkä ja huomenna minä lähden reissuun.....kerron teille sitten minun reissustani. Tällä hetkellä en tiedä itsekkään mitä teen. Kunhan lähden lomalle....




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tee minusta iloinen ja kommentoi minulle juttujani! =D

Yllätys postilaatikossa

Olin ihan onnesta soikeana, kun eilen postilaatikosta paljastui oikein postikortti "suma". Sain peräti  6 korttia. Siis ei tuohon ...