tiistai 5. maaliskuuta 2024

Että tallainen.....

Tässä on tullut maalailtua pari vuotta tauluja. On tullut kokeiltua erilaisia juttuja. 

Olen laittanut tauluihin sementtiä, kuumaliimaa, kopiota, savea, muovipussilla tehtyä kukkaa jne... 

Tämä taiteen tekeminen on ollut kivaa.

Kaapissa oli vielä yksi taulupohja, jonka nyt sitten käytin tähän "nykytaiteen" tekemiseen. Sekin tuli nyt kokeiltua....😂😂😂😂

Olihan se kiva sekoitella sudilla värejä ja tiputella väriä päälle. Tämä nyt ei kumminkaan antanut iloa ja valoa niin paljon kun edelliset taulut mitä olen saanut aikaan.

Töissä näkee tämän tapaista taidetta paljon. 😍😍😍😍 Tallainen maalaaminen ei ollut minun varten. 

Kaipasin sitä tämän taulun kohdalla, että voin kerros kerrokselta nähdä värien mahdollisuuksia....sitä miten työ muuttuu ja sitä miten voin luoda omaa näkemystä. Kyllä, kyllä tähänkin olisi voinut tuota tekemistä soveltaa....mutta halusin jotain minun silmään konkreettisempaa tulosta.

No, mutta tässä tämän taulun ilmettä;





Kivaa oli, mutta kivampaakin😁😂😁 on ollut.... hah, hah, haa...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tee minusta iloinen ja kommentoi minulle juttujani! =D

Yllätys postilaatikossa

Olin ihan onnesta soikeana, kun eilen postilaatikosta paljastui oikein postikortti "suma". Sain peräti  6 korttia. Siis ei tuohon ...