lauantai 4. elokuuta 2012

Betonisydän

Tämän kesän aikaan saanti betonitöissä on aika surkea. Minun kun pitää ulkona tätä harrastusta tehdä, niin kostea kesä ei ole ollut eduksi sille. Mikään ei kuivu ja jos aurinko vähän paistaa, niin sitten on miljoona pientä öttiäistä ollut ympärillä.

Olen minä nyt jotain saannut aikaiseksi......Betonisydänmiä on syntynyt.....Olen tehnyt isompia ja pienempiä sydänmiä. Tässä pari versiota isommasta sydämmestä....


                                     Nämä kummatkin sydänmet on viety haudalle.

Pieniä sydänmiä on iso kasa....niitä en ole vielä kerennyt kaikkia jatkovalmistamaan :) joten osa on ihan vielä mietinnän alla mitä niistä "isona" tulee....


                                                Tein myös tälläisen sydänmen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tee minusta iloinen ja kommentoi minulle juttujani! =D

Loma hommeleita

 Pari päivää lomasta mennyt ja paljon pientä puuhastelua on tullut tehty ja apuna ollut. Tulee itselle hyvä mieli kun pystyy olemaan apuna. ...