keskiviikko 23. syyskuuta 2020

Syksyn kurssi saldoa.....

 Innokkaana olen tässä ilmoittautunut parille kurssille. Toinen on makrame kurssi ja toinen on kipsikurssi. Ostin kaupasta Koukussa lehden, siinnä oli paljon malleja makrame töihin.Ja neuvottu niissä solmujen tekemisissä.

Ja pitihän se kokeilla villalangalla vähän näitä oppeja...No, tietäähän sen ettei se ihan ollut parasta mahdollita lankaa.

Heh, heh...mutta pakko oli kokeilla että vähän tietää mitä pitää tehdä kun kurssille menee...heh...menen siis kurssille, mutten voi mennä kun en osaa yhtään heh.....


Tälle kurssille menen 3.10 joten sitten saatte tietää miten minun kurssilla meni...

Tuolle kipsikursille menen jo 30.9. Sitä odottelenkin yhtä innossaan. Tästä sitten jatkossa kuvaa....

Tässä minun makramee harjottelua...













Paljon en saannut aikaan mutta sentään muutaman solmun 😂😂😂😂😂😂

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tee minusta iloinen ja kommentoi minulle juttujani! =D

Yllätys postilaatikossa

Olin ihan onnesta soikeana, kun eilen postilaatikosta paljastui oikein postikortti "suma". Sain peräti  6 korttia. Siis ei tuohon ...