lauantai 7. elokuuta 2021

Lauantai

 Aamusta asti on tuullut ihan kunnolla. Piti ihan siirtyä sisätiloihin teltasta! 

Pelästyin aamulla,  teltan kattoon kolahti oksa. Olin ihan varma, että se on isokin!  

Kävin katsomassa miten valtava oksa sieltä tippui......noooh, en nähnyt mitään! Ajattelin että mielikuvitukseni sai säikähdyksen aikaan! 

Tajusin, että maassa oli pieniä oksia,  sen tippuminen korkealta tekee kunnon äänen!

Tuo meidän puutarhatelttakin saa kunnon kyytiä tällä tuulella.

Tuolla puutarhateltassa aloitin mun yhden projektin. 


Laitan sitten näytille kun saan taulun valmiiksi.
Minun pienessä puutarhassakin kasvaa syötävää, vaikka ei sitä niin runsaasti tulekkaan.
Olen ihan innoissani munakoistani. Yhden taimen ostin ja siinnä näyttää tulevan ihan kunnon sato. Muutaman vein jo tuliaiseksi.



Niin ovat kauniita!

Maissia tulee ainakin pari tähkää 😂 .
Muutama kaunis kukkakin loistaa!





Vielä on kesää jäljellä.....toisaalta syksykin muistuttaa olemassa olostaan. 



Toivotaan että tuuli laantuu ja pääsen telttaan yöksi 

Oikein ihanaa tätä päivää sinulle!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tee minusta iloinen ja kommentoi minulle juttujani! =D

Loma hommeleita

 Pari päivää lomasta mennyt ja paljon pientä puuhastelua on tullut tehty ja apuna ollut. Tulee itselle hyvä mieli kun pystyy olemaan apuna. ...