lauantai 28. toukokuuta 2022

Virkaten

 Jo kolme vapaapvää, neljästä mennyt! 

Mitään ihmeellisempää sitä ei sitten ole saanut aikaiseksi. 

Minä olen virkannut niin, että kädet on kipeenä! 😂😂

Tänään kylällämme oli kesäkauden avajaiset. Tyttäreni kanssa tehtiin pieni lenkki, katsellen mitä kaikkea on tarjolla.

Löysin itselle kirjan yhdestä liikkeestä!!!😁

Tuossa kirjassa näytti olevan myös itselleni uusia haasteita lisää!!!

Olen nyt virkkaillut parin kuukauden ajan, ja haastanut itseäni aina uuden työn alettua.

Olen jollain asteella oppinut tulkitsemaan, virkkaus ohjeita. Välillä tuntuu että pirruutaan laittavat ohjeet, niin ettei niissä ole päätä eikä häntää!!! 
Yhden työn purin 9 kertaa, joten malttia tämä virkkaus on kasvattanut!!

Tällä hetkellä virkkaan hattua, ja sivussa odottaa tiskirätti jota tein suomen lätkä matsin aikaan ja sain purkaa ihan alkutekiöihin!! 
Näitä ennen kokeilin ja lopulta sain tehtyäkin festaritoppin. Itse olin kyllä todella ylpeä tekeleestäni. Ja kehuihan sitä muutama muukin!! Tässä kuvaa tuosta toista.


Takaakin oli nätti kun joka reikään laitettiin nauha. .tässä kuvassa vain sinne tänne laitettu..


Oli kyllä päällä kaunis. En ikinä olisi uskonut että teen tuollaisen työn. Ja ihan itse!!! Itse tulkiten ohjeita!!!
Nyt odottelen lankoja....joita tilasin, saan sitten aloitan uuden ison haasteen!! Mutta siitä sitten jossain vaiheessa lisää.
Tämä on ollut kivaa.....tämä virkkailu meinaan!!!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tee minusta iloinen ja kommentoi minulle juttujani! =D

Yllätys postilaatikossa

Olin ihan onnesta soikeana, kun eilen postilaatikosta paljastui oikein postikortti "suma". Sain peräti  6 korttia. Siis ei tuohon ...