Töissä ollaan alettu jälleen askartelemaan ja tekemään kaikenlaista kivaa lasten kanssa.
Tässä lumisade taulu, joka on helppo toteuttaa.
Töissä ollaan alettu jälleen askartelemaan ja tekemään kaikenlaista kivaa lasten kanssa.
Tässä lumisade taulu, joka on helppo toteuttaa.
Vihdoin ja viimein sain keittokirjat käytyä läpi. Samalla laitoin ne aakkosjärjestykseen. Ja laskinkin.....paitsi että sitten yhdessä vaih...
Pelkistettyä mutta niin ihmeen paljon tunnelmaa!
VastaaPoistaNäin on!
Poista