lauantai 21. tammikuuta 2023

Bailey-kahvi jäätelölasit

Nyt se alkoi............putous meinaan!! 

Ja pitäähän se taas putous eväitä tehdä. Sain ystäväni kanssani katsomaan putousta. 

Sovittiin että hän tekee suolaisen ja makean ja myös minä tekisin suolaisen ja makean evään..... 

Eli taas tuli syötyä itsensä ähkyksi!!!!

Minun jälkkäri oli juoma. Tein meille Bailey-kahvi jäätelölasilliset. Olipa maukasta.


Bailey-kahvi jäätelölasi

2 dl vahvaa kahvia

1 dl Bailey-likööriä

vaniljajäätelöä ( + suklaajäätelöä, minulla oli vain vaniljajäätelöä )

päälle mantelilastuja

Keitä vahva kahvi. Laita lasiin jäätelöä. Kaada Bailey-likööri kahvin joukkoon ja sekoita. Kaada juoma jäätelön päälle. Tiputtele pinnalle vielä mantelilastuja.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tee minusta iloinen ja kommentoi minulle juttujani! =D

Yllätys postilaatikossa

Olin ihan onnesta soikeana, kun eilen postilaatikosta paljastui oikein postikortti "suma". Sain peräti  6 korttia. Siis ei tuohon ...