sunnuntai 30. heinäkuuta 2023

Sitä touhua riittää...

Ensinnäkin kaksi loma viikkoa meni kuin siivillä. 

Tuntuu kyllä, ettei mitään ole saanut aikaan....Vaikka kumminkin, olen käynyt tavaraa läpi, lajitellut niitä eri kasoihin.....myynyt ja lahjoittanut....uffin laatikko ja jäteastiat on täyttynyt!!

Uffin säkkejä tässä menossa 13 kpl, miten niin paljon vaatetta. Meillä oli tilaa niille minun vaatteille, jotka olivat kutistuneet ja LUULIN että mahdun niihin vielä joku päivä!!!!

Eilen oli tosi tylsä ilma, se varmaan pienesi kävijä määrää kirppisrallissa. Itse laitoin tavarat autotalliin, ja odottelin ostajia. Mutta kun vettä satoi ei ihan niin hyvää myyntiä ollut kun ajattelin.

Mutta iloisia ihmisiä kävi sateesta huolimatta ja juttua riitti. 




Tänään menin aamulla takaisin autotalliin ja kuvailin tavaroita, joita on vielä paljon.....ja laitoin ne netti kirpikselle myyntiin. 

Ja sitä kautta olen sitten saanut isompaa tavaraa myydyksi. Mutta aikaa on mennyt paljon tuollaiseen tavaran pyörittämiseen, kun pitäisi pakata.

Minulla on tuossa etuoven tuntumassa pöytä johon olen vienyt tavaraa, josta kuka tahansa voi käydä hakemassa tavaraa. 
Siitä on mennyt kyllä tavaraa hyvin. Nuo sade päivät vaan ovat haitaksi......ei kukaan viitsi muovin alle tulla kurkkailemaan.

Alakuvissa meidän uusi kotimme!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tee minusta iloinen ja kommentoi minulle juttujani! =D

Höpinöitä!

Se on taasen kuun viimeinen päivä. Aika menee niin nopsaan......Sitä ollaan jo katseltu kesälomia työporukan kanssa. Tässä kuussa yksi loma ...