Minulla oli sellainen ihan pieni taulupohja ja ajattelin että teen siihen...... mikäs muun kuin lehmän.
Tällainen siitä nyt sitten tuli.....
Uusi kassi on "syntynyt".... Ja kassihan on tietysti virkattu isoäidinneliöistä. Tällä kertaa tein, saajan pyynöstä vihreän sävyin...
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Tee minusta iloinen ja kommentoi minulle juttujani! =D