torstai 25. huhtikuuta 2024

Yllätys postilaatikossa

Olin ihan onnesta soikeana, kun eilen postilaatikosta paljastui oikein postikortti "suma". Sain peräti  6 korttia.

Siis ei tuohon eiliseen nyt muuta mahtunut kun  ne 6 korttia, olin minä niin iloinen!!!! 

Nämä postimatkat ovat kyllä niin mielenkiitoisia. Esim. minä olen laittanut nyt 9 päivää sitten kortin Helsinkiin johon on 167 km......Eikä se ole vieläkään perillä!!! Ja sitten Saksaan kortti menei 6 päivässä ja kilometrejä kertyy 1640 km! Mielenkiintoista....


Tämä kortti tuli Tawanista ja oli matkustanut  7858 km 19 päivässä.


Tämä kortti on tullut Saksasta ja se oli matkustanut 9 päivää. 


Tämä kortti tuli USA:sta ja sekin oli matkustanut 19 päivää.


Tämä kortti matkusti 9 päivää Englannista. 


Tämä kortti löysi minun luokse 9 päivässä ja on myös Taiwanista. Toinen kortti Taiwanista tuli 19 päivää ja tämä 9 päivää.
Tämä kortti oli tehnyt matkaa tosi pitkään. Se on varmaan nähnyt matkansa aikana paljon! Se oli matkustanut peräti 41 päivää! Kortti tuli Australiasta.

Kyllä on kivaa, ihan mahdottoman onnellinen että lähdin tähän touhuun mukaan.


4 kommenttia:

  1. Wau mikä päivä sulla on ollut! Mulle tuli tänään vain yksi kortti ja muutenkin tuntuu että aika niukasti niitä nyt tulee. Harmittaa kun saan aika usein osoitteita Kiinaan, Taiwaniin tai muihin kaukaisiin paikkoihin. Nytkin Taiwaniin lähettämäni kortti on ollut matkalla 33 päivää.
    Huomenna sitten taas ei postia kanneta joten maanantaihin asti pitää odottaa seuraavia mahdollisia kortteja.

    VastaaPoista
  2. Juu, minulla oli onnen päivä! Nuo, pitkät postimatkat on tosiaan rasittavaa odottamista....niin mielellään sitä joka päivä ottaisi monta korttia vastaan....ja ilolla odottaa aina että oma kortti menee perille ja sieltä iloinen pieni viesti kortin tulosta.

    VastaaPoista
  3. Ihmeellisesti kulkee posti.
    Ukkoni odottelee pakettia. Se on nyt 24.4 alkaen kolmesti kirjattu Kuopiossa ja on koko ajan kuljetuksessa välillä.Taidetaan arpoa nyt minne kaupunkiin se lopulta kannattaa lähettää. Taitaa seilata edestakaisin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Samaa mieltä postin kulku on outoa....se menee miten sattuu. Postimaksutkin nousi....vaikka mikään ei toimi hyvin, eikä heidän toiminta tue postinkulua.

      Poista

Tee minusta iloinen ja kommentoi minulle juttujani! =D

Höpinöitä!

Se on taasen kuun viimeinen päivä. Aika menee niin nopsaan......Sitä ollaan jo katseltu kesälomia työporukan kanssa. Tässä kuussa yksi loma ...