maanantai 22. heinäkuuta 2024

Vain 4 palaa

Innostuin virkkaamaan.....taas.

Arvoitus; Mitä sitä syntyykään neljästä isosta isoäidin neliöstä?  


Nooh, vaikka mitä, mutta minulla syntyi poncho!!

Ja tälläinen siitä tuli;



Tästä se suunnittelu taas alkoi....



Ja tässä se on valmiinna joka kulmasta kuvattuna!




Taas sitä syntyi, neliöistä kivaa...ja vain neljästä kappaleesta!!!

Nuo neliöt ovat tehty ihan villalangasta. Kooltaan se on n. 40 cm  ja minun "käsialalla" tuo 40 cm on 18 kierosta. Yksi kierros lisää kun, tein kaikkiin lopuksi vielä saman värisit reunat.

Tuohon käytin langan loppuja....ja raikkaan kirjava siitä tulikin!

6 kommenttia:

  1. Ihana tuli! Olispa mullakin tuollainen sovitusnukke, niin olisi paljon helpompi nähdä minkälainen tulee.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä ostin itselle "äitienpäivälahjaksi", tuossa on paljon helpompi hahmottaa tekelettään....Niinkuin esim. tämän ponchon, vaikka pöydälle laitoin palat niin ei siitä niinkuin hahmottanut mitä olin tekemässä....mallinuken päällä sen hahmotti heti!

      Poista
  2. Kiva! Tykkään sääntöjä rikkovasta värikkyydestä!

    VastaaPoista

Tee minusta iloinen ja kommentoi minulle juttujani! =D

Vain kolme kuvaa - haaste

 Tässä minun vain kolme kuvaa - haasteen kuvat syyskuulle. Haastaja toimii Kristiina K  -blogi. Joka puolelta löytyy tänä syksynä SIENIÄ , ...