perjantai 24. huhtikuuta 2026

Matkapäiväkirja, pieniä kone ongelmia..

Jäi muutama päivä kirjoittamatta, kun oli pieniä kone ongelmia. Nyt ne on selätetty ja pääsee kirjoittelemaan! Jippijee...

Partsi kuvaa =D

21.4.

Tänä päivänä minun piti lähteä toiseen paikkaa, mutta lähtö viivästyi päivällä. Sehän ei haitannut kun sain olla vielä pikku prinsessan kanssa.

Siman olin laittanut edellisenä päivänä "muhimaan". Ja nyt oli aika pullottaa juoma. Sinne jäi valmistumaan.

Nykyään on kyllä hienoja nämä itku hälyttimet!!!

22.4. 

Kaupoissa tuli käytyä, mutta pitäydyin ruoka ostoksissa. Laitoin tavaroitani kasaan sillä tänään oli majapaikan vaihto.

Täällä odotti minun karvaiset lapsenlapset, Viljo ja Kerttu.

Tyttäreni anopin ja apen luona kävin kyläilemässä. Oli aivan ihana nähdä heitä taasen.

Siskoni syntymäpäivät...isot onnittelut. Sovittiin että "huomenna" mennään juhla kahville.

Ei meillä vielä kukkineet mitkään kukat. Espoossa kukki valkovuokotkin jo!

23.4. 

Kävin siskolleni erikoisen kukan ja eikun menoksi kohti koti kaupunkiani eli Espoota. 

Niin se kukka on nimeltään "Hehkutupsukki" tai punatupsukki, pallolilja, verikukka.


Olipa ihana käydä siskoa moikkaamassa! Ja olipa taas maisemat muuttuneet.....kyllä täällä pääkaupunki seudulla paljon muokataan / puretaan / ja uusitaan paikkoja. 

Siinä lyhkäisyydessä meineistä päivistä....Huomenna tästä päivästä jossa onkin jo ihan tekemisen makua!

Ja hei.....

On ollut ihanaa tämä eläkkeellä olo!!!!

2 kommenttia:

  1. Kiva reissu sinulla. Hauska tio hehkutupsukki. En ole ikinä tuollaista nähnytkään

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minullekin tuo kukka on ihan uusi tuttavuus. Oli kyllä erikoinen ja mielenkiintoinen tapaus. Ihanaa on ollut reissata.

      Poista

Tee minusta iloinen ja kommentoi minulle juttujani! =D

Kevyttä kesä tehtävää

 Vihdoin ja viimein sain keittokirjat käytyä läpi. Samalla laitoin ne aakkosjärjestykseen.  Ja laskinkin.....paitsi että sitten yhdessä vaih...