Päivä kului pienen ihmisen kanssa ja kipuillen.
Niin tämä jalkani on semmoisessa "kunnossa" , että 8n pakko pitää kohoasennossa ja välillä kylmää!
Vihdoin ja viimein sain keittokirjat käytyä läpi. Samalla laitoin ne aakkosjärjestykseen. Ja laskinkin.....paitsi että sitten yhdessä vaih...
Voi, ihanat pikkuvarpaat ja niska! Pitäisikö sun käydä lääkärissä tuon jalan kanssa?
VastaaPoistaJalka on vielä värikäs, mutta oma moka kun se tuon näköiseksi pääsi...tapahtumapvä olisi pitänyt jalka olla koholla ja kylmällä painaa mutta minähän juhlin työkavereiden kanssa! Mutta tosiaan jalka värikäs, mutta muuten on ok.
Poista