perjantai 17. huhtikuuta 2026

Matkapäiväkirja, pakollinen lepopäivä

Päivä kului pienen ihmisen kanssa ja kipuillen.




Niin tämä jalkani on semmoisessa "kunnossa" , että 8n pakko pitää kohoasennossa ja välillä kylmää!

2 kommenttia:

  1. Voi, ihanat pikkuvarpaat ja niska! Pitäisikö sun käydä lääkärissä tuon jalan kanssa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jalka on vielä värikäs, mutta oma moka kun se tuon näköiseksi pääsi...tapahtumapvä olisi pitänyt jalka olla koholla ja kylmällä painaa mutta minähän juhlin työkavereiden kanssa! Mutta tosiaan jalka värikäs, mutta muuten on ok.

      Poista

Tee minusta iloinen ja kommentoi minulle juttujani! =D

Kevyttä kesä tehtävää

 Vihdoin ja viimein sain keittokirjat käytyä läpi. Samalla laitoin ne aakkosjärjestykseen.  Ja laskinkin.....paitsi että sitten yhdessä vaih...