sunnuntai 10. toukokuuta 2026

Kevään tulo, toinen kuva

Ensin, HYVÄÄ ÄITIENPÄIVÄÄ kaikille äideille!🌷🌹🌼🌻🌺🌹🌸

Haasteen toinen kuva tulee tässä.... 


Meillä tämä esikko on levinnyt koko piha alueellemme. Nytkin niitä on nousuut ihan joka paikkaan. En vaan tiedä onko tämä kevätesikko vai lehtoesikko, jos joku tietää valaiskoon minua kukasta.

4 kommenttia:

Tee minusta iloinen ja kommentoi minulle juttujani! =D

Kevyttä kesä tehtävää

 Vihdoin ja viimein sain keittokirjat käytyä läpi. Samalla laitoin ne aakkosjärjestykseen.  Ja laskinkin.....paitsi että sitten yhdessä vaih...