perjantai 24. heinäkuuta 2015

Perunamuussi Pancakes

Se oli taas kokeilun aika....ja minun tapaani, kun aloin kokeilla, niin eihän siihen loppulta tullut niitä aineita paljon mitä piti tulla...joten ihan erimakuisiahan niistä varmastikin tuli, mitä ohjeessa oli...en osaa sanoa siitä ohjeesta mitä kokeilin kuin......kannattaa kokeilla =D

Varsinainen ohje on tässä;

Cheesy Leftover mashed potatoes Pancakes

3 cups chilled lefver mashed potatoes
2/3 cup shredded cheddar cheese
2 Tablepoons chopped scallions, green and white parts
1 egg, ligtly beaten
3 Tablespoons plus ½ cup all-purpose flour 
Vegetable oil, for pan-frying
Sour cream, for serving

No, niin nyt päästään minun kokeiluun....minun taaskin PITI kokeilla ihan ohjeen mukaan, MUTTA eihän minun muistini mukaan sitten ollutkaan raaka-aineita. Mutta en minä tosiaankaan jäännyt sitä miettimään, miten minun muistini taas teki tepposen ;) =D Olishan sitä voinnut tarkistaa kaappeihin että onko vai eikö......Vaan aloin "säveltämään" ja tässä tulosta =D

Juustoiset muussi letut

muutama kanttarelli (n.35g)
3 cups perunamuussia
150 g sinihomejuustoa (heh, yksi siivu cheddarsulatejuustoa)
2 rkl italialainen mausteseos (siinnä on yrttejä, sipulia, valkosipulia)
1 keitetty kananmuna jonka pistin pieneksi "muruiksi"
3 rkl vehnäjauhoja + jauhoja leivittämiseen
Paistoin öljyssä
Tarjoiluun salaattia ja mauste majoneesia

Kaikki aineet sekaisin.


Muitoilin "letuksi"

Pyöritin "letun" vehnäjauhoissa.

Paistoin öljyssä ja alakuvassa minun ruoka-ateria.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tee minusta iloinen ja kommentoi minulle juttujani! =D

Yllätys postilaatikossa

Olin ihan onnesta soikeana, kun eilen postilaatikosta paljastui oikein postikortti "suma". Sain peräti  6 korttia. Siis ei tuohon ...