maanantai 20. heinäkuuta 2015

Vesimeloni juoma

Tällaisen jutun/reseptin näin selaillessani netin ihmeellisessä maailmassa. Ja ihan pakkohan sitä oli kokeilla kun tuolla kaupassamme on pienet vesimelonit tarjouksessa =D

Kuvia otin joten siitä näette mitä tuli tehtyä....tai ei kaikkea sillä tämä tuotti paljon sotkua kun en kaikkea taas tiennyt. Mutta sitä vartenhan minä kokeilen että teillä ei kävisi niin kuin minulla ;) =D =D

Tosiaan tarvitset vesimelonin, vatkaimen ja veitsen.


Leikkaa vatkaimen kokoinen aukko vesimeloniin. ENNEN kun alat vatkata pyörittele vatkainta, niin että melonin "liha" irtoaa jo jonkin verran. Ota vatkain ja laita vain yksi vatkain kiinni ja sillä vatkaa (pidä melonista kiinni ja laita vaikka pienen pyyhkeen sisälle meloni, ettet saa roiskeita päällesi), pyörittele samalla kun vatkaat että myös sivulta irtoaa ja mehustuu.

Tässä olen jo vatkaillut ja juomaahan sieltä sai paljon....Kaada kannuun ja siitä sitten laseihin.

Tässä minun juomaani....ja nam, hyvää tuli.

Onneksi sitä tuli että saan vielä illallakin lisää.....


3 kommenttia:

  1. Tätä täytyy kokeilla :P Sinulle on blogihaaste http://kasintehdyt.blogspot.fi/2015/07/blogihaaste.html

    VastaaPoista
  2. Heh, mainio idea! Näinkin tämän muistaakseni naamakirjassa. :) Olen tehnyt myös 'vanhalla' tekniikalla vesimelonijuomaa ja lisännyt myös paljon limeä mukaan, antaa kivan pirtsakan sävyn juomaan. Ja vesimeloni maistuu aina, nam, lapsetkin tykkää. :)

    VastaaPoista
  3. Lapset tosiaan tykkäsivät.....ja minä myös. :) :)

    VastaaPoista

Tee minusta iloinen ja kommentoi minulle juttujani! =D

Nuudelisalaatti

Tein töihin tälläisen salaatti "pohjan".  Vaikka tätä muutaman päivän kerkesin syömään, niin silti en syöynnyt yhtään päivää samaa...