maanantai 5. heinäkuuta 2021

Teatteria

 Miltä tuntuukaan teatteriväen näytellä oikealle yleisölle? Tehdä sitä työtä mistä nauttii ja saa palkkaa elämiseen?

Miltä tuntuu istua katsomaan teatteria ja katsoa ammattilaisten esitystä. Kuulla kuinka ihmiset nauravat ja ovat onnellisia, että saavat jälleen nauttia teatterin esityksistä?


 Minun kesään kuuluu kesäteatteri ja viimeiset 7 kertaa olen käynnyt Heinolan kesäteatterissa. Olen muutenkin teatterin suuri ystävä. 

Nyt kun pakkollisen parin vuoden jälkeen pääsi kesäteatteriin tai yleensä ottaen mihinkään esitykseen, nautinto oli suuri! Miten ihanaa se oli!!! 


Itse haluan että kesäteatteri esitys on rentoa ja hauskaa katsottavaa. Kesän rentoutta..... Tämän vuotinen teatteri esitys oli Riemurahat ja sen oli ohjannut Kari Heiskanen. 

Näyttelijät tässä Riemurahat esityksessä ovat; Katariina Kaitue, Carl-Kristien Rundman, Hanna Vahtikari, Ulla Tapanila, Antti Peltola, Taisto Oksanen, Antti Knuutila, Jari Pehkonen.


Heinolan kesäteatteri ei ole vielä kertaakaan pettänyt minun toiveitani. Ei pettänyt tälläkään kertaa! Ja tosiaan jo pelkästään se että pääsin teatteriin oli ilon aihe!

Hienosti ihmiset noudattivat maski suosituksia. Ja teatterissa oli hienosti järjestetty kuumuudun takia kylmää vettä jne...

Iso kiitos näyttelijöille jos päädytte joskus tänne minun blogiini =D niin iso kiitos että sain ystävieni kanssa nauttia riemu pläjäyksestä! Esitys oli juuri tähän hetkeen erinomainen  ja minulle sopivan hauskuttaja!! ISO KIITOS ja suosittelen niille jotka miettivät mihin voisi mennä, niin menkää katsomaan Riemurahat esityksen Heinolaan!!!


Heinolan kaupunki - Home | Facebook

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tee minusta iloinen ja kommentoi minulle juttujani! =D

Pihin emännän lehtipihvi jauhelihasta

Näitä pihvejä olen tehtyä muutaman kerran aikaisemmin. Ja pihvit ovat siis pelkkää jauhelihaa, ei mitään muuta. Jauhelihasta "lehtipihv...