sunnuntai 24. huhtikuuta 2022

Sunnuntain höpinöitä

 Oikein ihanaa ja aurinkoista sunnuntai päivää.

Kohti toukokuuta mennään sellaista vauhtia että päätä ihan huimaa! 

Minun energia on suuntautunut virkkaamiseen. Innolla kokeilen mitä sitä saa aikaiseksi. Ja kivastihan sitä on saannut kaikenlaista aikaiseksi.


Tältä keväältä odottaisin nyt jo yötäpäivää lämpöä.

Olen nimittäin päättänyt nukkua tämän koko kesän minun teltassani. Laitan sitten juttua kun saan kaiken kuntoon.

Innolla odotan.....kunhan vaan lämpimät ja hyvä teltta paikka löytyisi. Glamping odottaa....

Kesälomia tässä myös odotellaan....

Ystäväni kanssa ajateltiin kerran kuussa teema-ruokailun merkeissä tavata,  toukokuusta lähtien. Toukokuun pääraaka-aine on kirsikkatomaatti. Ystäväni tekee tällä kertaa pääruuan. Minä voin valita joko alku- tai jälkiruuan.

Haasteita piisaisi jos tekisi jälkiruuan.  Täytyy varmaan yrittää haastaa itsensä....kun vaan tietäisi mitä sitä tekisi...

Tuosta illasta sitten aikanaa lisää.

Loppuun vielä kuvia minun virkkuu töistäni.





Ihan kivan näköisiä, vai mitä?



2 kommenttia:

  1. Ei vitsi miten inspiroiva postaus. Minäkin olin aikoinaan pikkulikkana kova virkkaamaan kaikkea, mutta johonkin on jäänyt sekä se tapa että ne taidot. Saisikohan ne taidot jostain "selkärangasta" vielä muistuteltua esiin... Ja tuo teltassa nukkuminen kuulostaa niiiiin hyvältä. Ja samoiten tuo ystävän kanssa sovittu teemaruokailu. Miten pienillä ja edullisilla jutuilla saakaan arkeen piristystä. Toimit kyllä suurena inspiraattorina keksimään arkeen pieniä piristeitä! ♥ Mukavaa vappua!

    VastaaPoista
  2. KIITOS Nanne! Tuntuu hyvältä että joku inspiroituu näistä jutuista. Ja kiitos vappu toivotuksista. Minäolen syventynyt virkkaamaan!!! Olen ihan unohtanut blokin...heh...heh...ei vaan on ollut vaikka mitä pakollista työn puolesta joten se on vienyt ajan! Iloista toukokuuta vauvelin kanssa!!

    VastaaPoista

Tee minusta iloinen ja kommentoi minulle juttujani! =D

Pienelle pupu kainaloon

Tein omaan baby shower lahjaani virkaten pupun. Ihan ensimmäinen kerta, kun virkkasin tuollaisen. Se oli kyllä kiva ja helppo tehdä. Minun y...